Interim Manager w branży e-commerce

Interim Manager w E-commerce

W skrócie: “Manager na godziny” bądź “Interim Manager” to ta sama osoba, wspiera przy wdrożeniu, audytuje, doradza, wdraża, szkoli i odchodzi.

Interim Manager to strateg, który pomaga firmom w określonym okresie czasu zrealizować ważne projekty, procesy lub zmiany, których nie są w stanie przeprowadzić samodzielnie. W przypadku branży e-commerce, Interim Manager może być potrzebny do:

  1. Wdrożenia nowych strategii sprzedaży online.
  2. Optymalizacji procesów logistycznych i obsługi klienta.
  3. Zarządzania zmianami w organizacji, np. restrukturyzacji lub scaleniu z inną firmą.
  4. Rozwoju i implementacji nowych technologii oraz narzędzi e-commerce.
  5. Rozbudowy działu marketingu online i promocji produktów.
  6. Poprawy efektywności działań e-commerce i generowania większych zysków.

Interim Manager w branży e-commerce pomaga firmom szybko i skutecznie osiągnąć swoje cele biznesowe, zapewniając niezbędne doświadczenie i know-how w zakresie e-commerce. Dzięki jego interwencji firma może uniknąć potencjalnych błędów, zoptymalizować wykorzystanie zasobów oraz zyskać konkurencyjną przewagę na rynku e-commerce.

W jakich sytuacjach może Ci się przydać?

Wdrażasz sprzedaż internetową czy to na marketplace bądź stworzyłeś własny sklep internetowy ale nie sprzedaje wydaje Ci się, że zrobiłeś już wszystko i nie masz pomysłu w jakim kierunku dalej pójść i wtedy pojawia się osoba z zewnątrz, która doradza jakie działania możesz jeszcze podjąć żeby zwiększyć sprzedaż.

Nie wiesz jak powinna wyglądać optymalizacja procesów w handlu elektronicznym, pracownicy wykonują mnóstwo czynności, ale efektu nie widać?

Masz 3000 wystawionych produktów na Allegro, magazyn pełny a sprzedaży nie ma i tu pojawia się “Manager na godziny” bądź Interim Manager, którego przeprowadzasz przez cały proces sprzedaży, pozwalasz żeby na trochę czasu “wszedł” do Twojej firmy, stał się niejako jej pracownikiem i z chłodnym spojrzeniem opowiedział Ci o niej jak to wygląda z jego perspektywy. Czas podczas którego będzie Ci towarzyszył zależy od Ciebie a dokładnie od celów jakie chcesz osiągnąć i jak szybko będziecie wdrażali jego wskazówki.

Jakie będziesz miał z tego korzyści?

W trakcie pracy zostanie sporządzony audyt sprzedaży internetowej, opisane zostaną procesy, zostaną spisane wskazania dotyczące poprawy bieżącej sytuacji oraz sugestie jak rozwinąć sprzedaż na przyszłość.

Przy małej firmie gdzie procesy nie są skomplikowane wystarczy kilkudniowa obecność Interima przy średniej firmie ta obecność żeby dokładnie sporządzić audyt będzie dłuższa.

Zatrudnienie na stałe menadżera dla małej firmy może być zbyt kosztowne dlatego wynajem menadżera na kilka godzin może okazać się zbawienne dla Twojej firmy.

Zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *